Podle mne ano.
Pokud ve WinRARu pri kompresi jako jmeno ciloveho archivu zadate existujici archiv, budou soubory do tohoto archivu pridany (resp. v archivu "aktualizovany", tedy prepsany). vznikne tedy rpersne to, co zadate.
Vy ale nepotrebujete kompresi WinRARem, pokud spravne chapu, vy chcete WinRARovskym SFX instalovat.
Extrakce formou "instalace" by sla napriklad tak, ze do sveho distribucniho SFX pridate SFX skript (priklady lze najit, nebo si ulozte komentar instalatoru WinRARu a podivejte se do nej, nebo dejte vedet :) ) a v tomto skriptu zadate nasledujici vlastnosti
- extrakce archivu do docasne slozky (tedy TEMP, to umi SFX samo)
- pote PRIBALENYM ARCHIVATOREM zkomprimujete rozbalene uzitne soubory (ty s cestinou) do archivu hry
Bude nutno
- mit dostatecne maly archivator, ktery smite s cestinou distribuovat (nejaky free ZIP?)
- v SFX skriptu *nejak* zjistit ci znat cestu k onomu archivu hry (promenna prostredi...asi ne, nejsme v DOSu. To bude maly hacek. Nejspis ale existuji volne siritelne utility, jako byvaly v DOSu, ktere zobrazi zadany dotaz jako dialogove okno a vysledekpotom nejak zpristupni. Takovy programek by nam potom mohl zadanou cestu predat archivatoru...nebo ho treba primo sam zavolat.
Snad je to trosku srozumitelne :)